Vacanta la ski in Zell am See / Kaprun, Austria

Zell am See este o statiune de ski putin mai neobisnuita, ea nu este un mic sat rustic asa cum sunt majoritatea statiunilor de ski din Austria. Zell am See este un oras pe malul unui lac un un centru istoric fermecator si care pare sa fie la prima vedere mai atragator pentru o vacanta de vara decat pentru o vacanta de iarna. Este un loc placut si care datorita tunelului Schüttdorf care preia o mare parte din traficul din zona, este si o statiune in care traficul auto este relativ redus.

In zona Zell am See sunt cateva partii de ski de dificultate mica si moderata ideale pentru pasionatii mai putin experimentati ai acestui sport de iarna. Cantitatea de zapada care cade iarna in Zell am See este relatin redusa dar din fericire in apropiere se afla ghetarul Kaprun, pe care se afla numeroase partii de ski active pana tarziu in luna aprilie. Legatura intre Zell am See si Kaprun este facuta de autobuze si autocare care circula zilnic la intervale regulate de timp.

Cei care vin la Zell am See cu masina au sansa sa viziteze si alte statiuni de ski din zona cum ar fi: Saalbach-Hinterglemm, Bad Hofgastein Bad Gastein, Wagrain, Schladming si Obertauern.