Cum sa faci bani pe net

Pe internet sunt mii de siteuri care te invata sa castigi bani online. In urma cu vreo 6-7 ani am inceput si eu cateva afaceri online. La inceput am experimentat fel de fel de solutii sa-mi promovez afacerile, cu mult timp pierdut aiurea dar incet incet am reusit sa le imping in sus si sa castig bani din aceste afaceri.

Prima mea afacere este o afacere MLM (multi level marketing) pe care o dezvolt pentru compania Life Care. Aceasta companie Life Care este o companie MLM romaneasca care a inceput activitatea in Iulie 2005 si plateste pana la 20% din valoarea comenzilor celor care se inscriu la aceasta firma prin intermediul tau. Am facut un mic site pe un domeniu gratuit www.life-care.yolasite.com si il promovez cat stiu de bine astfel incat sa inscriu cat mai multe persoane in afacerea mea Life Care. Din aceasta afacere am castigat pana acum in jur de 100.000 euro in 6 ani.

O alta sursa de bani pe net pe care o am de ceva vreme este Google Adsense de care m-am ocupat mai putin cand si cand. Si Google Adsense incepe sa-mi aduca regulat in jur de100-120 euro/luna dar sunt deja romani care castiga peste 10.000 euro/luna din aceasta activitate.