Castigati bani cu Google Adsense

De vreo 5 ani mi-am facut un cont de adsense sa vad si eu de curiozitate daca se pot castiga ceva bani din Google Adsense. Dupa vreo 18 luni stransesem si eu 100 dolari, o mare realizare primeam prima plata. Am primit in cont un ordin de plata prin intermediul Western Union.

M-am dus la un ghiseu bancar Banc Post fara sa fiu convins ca voi primi banii respectivi. I-am spus cu indoiala si vocea tremuranda fetei de la ghiseu ca am si eu in cont 100 dolari. Dupa verificarea contului mi-am primit banii si casiera in soapta a spus unei colege, uite domnul a primit bani de la Google.

Acum dupa 5 ani o vizita lunara la banca pentru a ridica cecul meu de la Google este un lucru firesc si uneori mai primesc cu zambetul pe buze intrebarea...Ati venit sa va incasati cecul de la Google?