Blog Mugur Isarescu

De ceva vreme am cautat pe internet sa gasesc blogul lui Mugur Isarescu guvernatorul BNR. Sincer nu am reusit sa-l gasesc. Ori nu am stiut eu sa-l caut ori domnul guvernator nu are blog. Apropo daca il gaseste cineva sa-mi trimita adresa, please. Sunt tare curios sa vad cum se exprima acest om si in afara jobului sau de la BNR.
Am auzit ca este pasionat de viticultura, ca are undeva prin judetul Olt o ferma viticola. O preocupare interesanta si relaxanta probabil. Oare are o linie de credit cu care si-a facut ferma? Oare bancherul sef al Romaniei are incredere sa ia credit cu dobanda de la o banca romaneasca? Oare si pentru el exista vreo 4-5 feluri de dobanzi una mai ascunsa ca alta si care te pun intr-o ipostaza de "papagal" cand vezi ca in realitate dobanda pe care o platesti la un credit este cu 300% mai mare decat cea la care te asteptai.
Dar sa revenim la Mugur Isarescu care in opinia mea este un tip inteligent intr-o mare de politicieni analfabeti, poate singurul de la Revolutia din '89 care prin politici financiare bine articulate ale BNR a reusit sa tina la suprafata corabia numita Romania, corabie care intra la apa incet si sigur.
Intrebarea care ramane este: are Mugur Isarescu blog personal.